2017. augusztus 31., csütörtök

Suli jóga

A suli jógán elsősorban a gerinc melletti izmok erősítésén, a nyújtáson, a légzés- és relaxációs technikák elsajátításán van a hangsúly. A gyakorlatok jó hatással vannak az immunrendszerre, és a tanuláshoz szükséges alapképességeket is hatékonyan fejlesztik. A páros gyakorlatokban a társas kapcsolatokhoz, csapatmunkához elengedhetetlen képességek is fejlődnek. A stresszoldó gyakorlatok által igazi kikapcsolódássá válik ez a mozgásforma a gyerekek számára.

Ovi jóga


Képtalálat a következőre: „preschool yoga for kids”
A gyermekjógán sokat játszunk, mondókázunk. A gyermekek megtanulják a jóga alapjait,  légzés- és relaxációs technikákat sajátítanak el. Az egész testüket átmozgatják, emellett a gyermekek alapképességei: a figyelem, emlékezet, téri tájékozódás, észlelés, finommozgás, sorrendészlelés is fejlődnek. A jógagyakorlatok az immunrendszert is erősítik, valamint a lúdtalp és rossz testtartás kialakulásának megelőzésében is segítenek.

2017. január 13., péntek

A gyerekjóga módszer

http://www.uminabeachyoga.com/wp-content/uploads/2016/01/yoga-love-heart.jpg
A gyerekjóga olyan egyedülálló képességfejlesztő módszer, mely egyaránt fejleszti a gyermekek mozgását és kognitív képességeit mint a figyelem, látási és hallási észlelés és emlékezet, téri orientáció, sorrendészlelés.
A légzéssel összehangolt gyakorlatok erősítik a koncentrációt, ugyanakkor a napi stressz levezetésére szolgálnak.
A jóga kiváló sport azoknak a gyerekeknek, akik csak a mozgás és kikapcsolódás öröméért szeretnének sportolni, és nem szívesen versenyeznek.